1

کشف بیش از ۳ کیلو مواد مخدر و دستگیری عمده فروش مواد مخدر در دهلران

  • کد خبر : 2024
  • 17 تیر 1399 - 9:59
کشف بیش از  ۳ کیلو مواد مخدر و دستگیری عمده فروش مواد مخدر در دهلران

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ”منوچهر مکی اظهار داشت: به دنبال درخواست شهروندان ، مبنی بر فعالیت افرادی در تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع به صورت ویژه بصورت مشترک در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) و کارکنان انتظامی شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: ماموران در این عملیات مشترک با اشراف اطلاعاتی کامل، […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ”منوچهر مکی اظهار داشت: به دنبال درخواست شهروندان ، مبنی بر فعالیت افرادی در تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع به صورت ویژه بصورت مشترک در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) و کارکنان انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران در این عملیات مشترک با اشراف اطلاعاتی کامل، در محورهای مواصلاتی شهرستان دهلران، این عمده فروش مواد مخدر را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

 

سرهنگ مکی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و تعقیب گریز فراوان بصورت شبانه در یک عملیات حرفه ای یک خودرو سواری را توقیف کردند.

 

وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده بطرز ماهرانه ای مواد را داخل درب عقب خودرو سواری جاسازی کرده بود گفت: از این خودرو مقدار ۳ کیلو ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک آماده توزیع کشف شد.

 

وی گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی و از آن طریق نیز روانه زندان شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با تاکید بر استمرار طرح های پاکسازی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر از مردم خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.