3

حمله خرس به کوهنورد ایلامی و نجات توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ ایلام

  • کد خبر : 1988
  • 26 اردیبهشت 1399 - 12:12
حمله خرس به کوهنورد ایلامی و نجات توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ ایلام

به گزارش حوادث ایلام; دکتر علیمرادی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی در گفت و گو با حوادث ایلام اظهار داشت:صبح امروز کوهنورد ایلامی که در ارتفاعات شهرستان ملکشاهی توسط خرس مورد حمله قرار گرفته بود به وسیله بالگرد اورژانس ۱۱۵ به مرکز استان انتقال داده شد.   وی افزود:در پی تماس همراهان مصدوم با مرکز […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر علیمرادی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی در گفت و گو با حوادث ایلام اظهار داشت:صبح امروز کوهنورد ایلامی که در ارتفاعات شهرستان ملکشاهی توسط خرس مورد حمله قرار گرفته بود به وسیله بالگرد اورژانس ۱۱۵ به مرکز استان انتقال داده شد.

 

وی افزود:در پی تماس همراهان مصدوم با مرکز ارتباطات و هماهنگی عملیات مرکز استان مبنی بر حمله خرس به فرد کوهنورد در ارتفاعات ملکشاهی و اعلام گزارش وخامت حال فرد، بلافاصله بالگرد اورژانس به سمت محل حادثه به پرواز در آمد.

 

علیمرادی گفت:در گزارش اولیه به مرکز دیسپچ ایلام توسط تکنسین بالگرد اورژانس، خونریزی شدید و پارگی عمیق و شکستگی از ناحیه دست به مرکز اعلام گردید.

 

وی افزود:پس از اقدامات اولیه درمانی و کنترل خونریزی‌ها، فرد مصدوم در مدت پانزده دقیقه به مرکز استان انتقال داده شد.

 

لازم به ذکر میباشد که با وجود صعب العبور بودن منطقه و بعد مسافت با مرکز درمانی، این عملیات نجات فقط توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ قابل اجرا بود که در صورت انتقال زمینی مصدوم،این عملیات تقریبا سه ساعت پر مخاطره انجام می گرفت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.