1

پلمپ دفاتر ۲ شرکت هرمی و بازاریابی در ایلام

  • کد خبر : 1985
  • 25 اردیبهشت 1399 - 13:37
پلمپ دفاتر ۲ شرکت هرمی و بازاریابی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ”علی مهری” در گفت وگو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام اظهار داشت: اجرای طرح شناسایی و پلمپ دفاتر هرمی و شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز در سطح شهر ایلام توسط کارگاهان پلیس آگاهی به مرحله اجرا در آمد.   وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ”علی مهری” در گفت وگو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام اظهار داشت: اجرای طرح شناسایی و پلمپ دفاتر هرمی و شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز در سطح شهر ایلام توسط کارگاهان پلیس آگاهی به مرحله اجرا در آمد.

 

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس در طول اجرای این طرح، دفاتر ۲ شرکت هرمی و بازاریابی را در سطح شهر ایلام شناسائی کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان با بیان اینکه این ۲ شرکت فاقد مجوز لازم از مراجع ذیصلاح بودند، ادامه داد: این دفاتر بصورت غیرمجاز  در حال جذب افراد و ترغیب آنها به سرمایه گذاری در شرکت ها بودند که پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری پلیس امنیت عمومی، این شرکت پلمپ و از فعالیت آنها جلوگیری بعمل آمد.

 

سرهنگ مهری به شهروندان توصیه کرد: به تبلیغات افراد و سایت های کلاهبردای توجه نکنند و در صورت اطلاع از فعالیت کلاهبردارانه این گونه شرکت و افراد موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ در جهت برخورد به موقع  به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.