4

درگیری در سیروان منجر به قتل مرد ۵۶ ساله شد/قاتل دستگیر شد

  • کد خبر : 1966
  • 11 اردیبهشت 1399 - 11:18
درگیری در سیروان منجر به قتل مرد ۵۶ ساله شد/قاتل دستگیر شد

به گزارش حوادث ایلام; “سرهنگ رضا خورانی” اظهار داشت : برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری با سلاح سرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.   وی افزود: بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی در محل درگیری حاضر شدند و در بررسی انجام شده، ضاربان با هویت معلوم […]

به گزارش حوادث ایلام; “سرهنگ رضا خورانی” اظهار داشت : برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری با سلاح سرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 

وی افزود: بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی در محل درگیری حاضر شدند و در بررسی انجام شده، ضاربان با هویت معلوم را بلافاصله دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان یادآور شد: در نتیجه این درگیری که بر اثر اختلاف بر سر کشت محصولات کشاورزی حادث شده بود، مرد ۵۶ ساله‌ای با چاقو زخمی می‌شود که پس از اعزام به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به قتل می‌رسد.

 

“سرهنگ خورانی” با اشاره به تحقیقات میدانی پلیس برای شناسایی متهمان و عاملان درگیری و نزاع، خاطرنشان ساخت: با سرعت عمل پلیس، متهمان دستگیر و در این خصوص پرونده قضائی جهت شناسایی قاتل اصلی تشکیل شد.

 

وی با اشاره به حضور پلیس در محل و برقراری امنیت و آرامش شهروندان تصریح کرد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و ماموران در این زمینه با تمام قدرت با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد و به احدی اجازه قدرت نمایی نخواهد داد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان به اهمیت کسب مهارت‌های کنترل خشم و پرهیز از درگیری فیزیکی تاکید کرد و بیان داشت: اطرافیان در مدیریت و کنترل خشم، نقش مهم و تاثیر گذای دارند و باید از رفتار‌ها و کلامی که باعث تشدید هیجان‌های منفی شده و طرفین دعوا را عصبانی‌تر می‌کند پرهیز کرده و تلاش کنند با توصیه‌ها و گوشزد کردن عواقب این خشم پراکنی به هر دو طرف، آن‌ها را به آرامش و حفظ خونسردی دعوت کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1966

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.