1

پلیس به شرارت ۴ شرور در ایلام پایان داد

  • کد خبر : 1806
  • 17 اسفند 1398 - 15:32
پلیس به شرارت ۴ شرور در ایلام پایان داد

به گزارش حوادث ایلام; سردار “نورعلی یاری” با اعلام این خبر اظهار داشت: ۴ نفر از اراذل و اوباش که در چهارراه سعدی با یک دستگاه پژو ۴۰۵ بدون پلاک اقدام به قدرت نمایی با سلاح گرم کرده بودند توسط انتظامی شهرستان ایلام دستگیر شدند.   وی با بیان اینکه علت و انگیزه این افراد […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار “نورعلی یاری” با اعلام این خبر اظهار داشت: ۴ نفر از اراذل و اوباش که در چهارراه سعدی با یک دستگاه پژو ۴۰۵ بدون پلاک اقدام به قدرت نمایی با سلاح گرم کرده بودند توسط انتظامی شهرستان ایلام دستگیر شدند.

 

وی با بیان اینکه علت و انگیزه این افراد در ایجاد قدرت نمایی کاذب در دست بررسی است، افزود: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی و در راستای مطالبه به حق مردم تحویل مراجع قضایی شدند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امروز بیشتر از هر زمان دیگر جامعه نیاز به آرامش دارد گفت: پلیس با کسی که قصد داشته باشد امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد برابر قانون و به شدت برخورد خواهد کرد.

 

سردار یاری ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم فهیم استان، از آنان خواست در صورت هرگونه مشکل انتظامی و امنیتی سریعا مراتب را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با افراد خاطی برخورد کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.