4

تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی استان برای جلوگیری از افراد آلوده به ویروس کرونا

  • کد خبر : 1789
  • 11 اسفند 1398 - 10:53
تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی استان برای جلوگیری از افراد آلوده به ویروس کرونا

به گزارش حوادث ایلام;  قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا به استان مدارس به مدت سه روز در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه و دانشگاه‌های استان به مدت یک هفته از شنبه تا پایان هفته تعطیل هستند.   وی در ادامه با اشاره به این خبر که تاکنون مورد […]

به گزارش حوادث ایلام;  قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا به استان مدارس به مدت سه روز در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه و دانشگاه‌های استان به مدت یک هفته از شنبه تا پایان هفته تعطیل هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به این خبر که تاکنون مورد مثبتی از بیماری کرونا در استان مشاهده نشده است، افزود: از مردم عزیز استان تقاضا دارم که با پیشگیری و رعایت مواردی که در این زمینه ارائه شده از خود و همنوعان مراقبت کنند.

 

استاندار ایلام در تبیین آخرین وضعیت و تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از ورود کرونا ویروس به استان افزود: ۱۵ مورد مشکوک در ایلام بستری شده که تاکنون موردی از مثبت بودن این ویروس در افراد گزارش نشده است.

 

وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران تصریح کرد: در جلسات فشرده ومتعدد کارگروه زیستی وپدافند غیر عامل مقررشده باقرنطیه و کنترل مبادی ورودی وخروجی استان از ورود افراد آلوده از استان‌های همجوار به استان جلوگیری شود.

 

استاندار ایلام اظهار کرد: به رغم سخت گیری های که در زمینه کنترل این ویروس می‌شود اما به دلیل شیوع گسترده آن در استان‌های همجوار احتمال مثبت شدن افرادبه این ویروس دراستان نیز بالا رفته است.

 

سلیمانی دشتکی هچنین گفت: در کارگروه ویژه ای که فردا تشکیل خواهد شد در خصوص وضعیت خانم‌های شاغل و باردار یا آن دسته از خانم‌های که دارای فرزند مهد کودکی وشیرده هستند تصمصم گیری خواهد شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.