4

شرکت سهامی زراعی فارغ تحصیلان کشاورزی شهرستان دهلران در بدو شروع در ایستگاه آخر/مهندس های بیکار چشم انتظار کمک مسئولان

  • کد خبر : 1703
  • 22 بهمن 1398 - 23:00
شرکت سهامی زراعی فارغ تحصیلان کشاورزی شهرستان دهلران در بدو شروع در ایستگاه آخر/مهندس های بیکار چشم انتظار کمک مسئولان

به گزارش حوادث ایلام; شرکت سهامی زراعی فارغ تحصیلان کشاورزی  در شهرستان دهلران با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان بیکار کشاورزی طی سال های گذشته تاسیس شد.   اما این شرکت در ابتدای آغاز فعالیت کشت و کار خود با مشکلات زیادی از جمله عدم همراهی و پشتیبانی دستگاه های مربوطه مواجه شده […]

به گزارش حوادث ایلام; شرکت سهامی زراعی فارغ تحصیلان کشاورزی  در شهرستان دهلران با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان بیکار کشاورزی طی سال های گذشته تاسیس شد.

 

اما این شرکت در ابتدای آغاز فعالیت کشت و کار خود با مشکلات زیادی از جمله عدم همراهی و پشتیبانی دستگاه های مربوطه مواجه شده است.

 

تلاش و همت فراوان مدیریت عامل این شرکت مهندس حسن قاسمی که خود دانش آموخته رشته کشاورزی و پیگیری های جمع هیئت مدیره و بازرسین و کارشناسان اعضای این شرکت در مقابل مشکلات و سختی های پیش روی شرکت بلاخره در سال جاری این شرکت وارد کشت و زرع شد.

 

علی رغم استارت کشت شرکت اما متاسفانه عدم پشتیبانی ادارات مربوطه ومشکلات زیاد منطقه ای و زمین تحت مالکیت شرکت کمر این جوانان که وارد محیط کار کشاورزی شده اند را خم کرده است.

 

مهندس شیخی رئیس هئیت مدیر شرکت فارغ التحصیلان کشاورزی دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:شرکت سهامی زراعی فارغ التحصیلان رشته کشاورزی دهلران متشکل از ۱۷۰ عضو کارشناس کشاورزی و منابع طبیعی هستند.

 

وی افزود:پس از سالها تلاش و پشتکار جمعی از دانش آموختگان این بخش با عبور از مشکلات عدیده امسال یک گام به جلو نهاد که متاسفانه به دلیل عدم کلیه حمایت ها از این جوانان فعال متوقف و خسارت زا شده است.

 

شیخی بیان کرد:درصورت رفع موانع این شرکت در سال های آتی شاهد رشد تولیدات زراعی در شهرستان و ایجاد اشتغال کارشناسان بیکار در این بخش خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۷
  1. سلام
    من درک میکنم حال اونهارو،چون خودم برای درآوردن یه لقمه نون حلال ،حدود نه ساله که از شهر و دیار خودم آواره شدم،چون تو شهر خودم کار نیست ،
    کاش مسئولین برای استانمون کاری کنن تا دیر نشده.
    خواهش میکنم و امیدوارم نطرمو تائید کنید.

    • جوانهای این استان حتما باید اواره این شهر واون شهر بشن .چرا مسئولین کاری نمیکنن ؟؟چرا حالا که عرصه ای برای حضور فراهم شده به همت خودشون مسئولین پشتیبانی نمیکنن…تاکی مظلومیت اینکه دیگه پتروشیمی نیست از شیراز و اصفهان باغبون براش بیارید .این حق بچه های دهلرانه نذارید پایمال بشه.مسئولین محترم بیدارشید لطفا……

      • سلام.
        اگه عرضه داشتین خودتونو به جاهای بالا میکشوندین منم زحمت کشیدم حالا راحت و بی غمم.نوش جونم باشه.

  2. مسئولین که متاسفانه هیچ دغده ای برای پیگیری این گونه موضوعات و مشکلات نمیکنند

  3. مسئولین که متاسفانه هیچ دغده ای برای پیگیری این گونه موضوعات و مشکلات نمیکنند

    • خواهش میکنیم از اهالی رسانه نقش خودشونو در قبال این موضوع ایفا کنند.فقط نویسنده نباشند این دینی که بر گردن شماست شفاف یازی و بیان حقیقت تا وقتی که حق به حقدار برسد.با تشکر از سایت خوبتون.ممنون از زحمات شما

  4. خدا لعنت کنه مسئولین بی لیاقتی که خودشونو ب خواب زدن…..خدا میدونه این جوونا با هزاران امید و آرزو و بدبختی این زمینا رو کاشتن ب امید درآوردن لقمه ای نان حلال برا خانواده هاشون

  5. خدا میدونه این جوونا با هزاران امید و آرزو و بدبختی این زمینا رو کاشتن ب امید درآوردن لقمه ای نان حلال برا خانواده هاشون ….

  6. امیدوارم این مشکل پیگیری شه و مشکل این جوونا حل شه

  7. بنام خدا
    بی مقدمه؛جامعه ما دچار یک بیماری خطرناک شده که اگر درمان نشود می تواند کشنده باشد. این بیماری عبارت از بی مسئولیتی و فرار از مسئولیت های اجتماعی است که دامن مردم و مسئولین را توامان گرفته است. چه بسا به قاعده “الناس علی دین ملوکهم” ، چنین بیماری ای از دولتمردان به مردم منتقل شده باشد.این مسئله جای بسیار بحث دارد اما جایش اینجا نیست.
    حال با این مشکل بزرگ درگیریم که فرزندانمان در زمین خودمان نمیتوانند کشت و کار کنند برادران کرد،لر و عرب و فارس عزیزم اگر کاری نکنیم دچار ننگی خواهیم شد که در قیامت دامن خیلی ها را خواهد گرفت.

  8. مسئولینی که برای استانهای مرحوم میذارن باید بهتر ازین عمل کنند تا استان ازین شرایط فوق بحرانی به حالت بحرانی کمتر بره.با وجود مسئولینی که داریم امیدی براما جوونها نمونده.

  9. بعد از گذشت دو روز از وجود این مشکل هنوز هیچ کسی برای پاسخگویی نیومده.یا خودسونو زدن یا بخواب یا اصلأ هز هیچ جایی خبر ندارن.

  10. آقایان رئیس و به اصطلاح صاحب منصب لطفأ پاسخگو باشید.شمائی که صدای ادعاتون گوش ملتو پاره میکنه.

  11. فقط اینو میگم خدا لعنتتون کنه مسئولین بیعرضه و بیغیرت که خون اون همه شهیدو پایمال کردین.همه میدونیم شماها گشنه پول هستینهو ایشالله از گلوتون پائین نره.بحق آه پدرهای شرمنده خونوادشون و زن و بچه های بی گناه و مظلوم، بدجوری گرفتار قانون خدا بشین الهی آمین.

  12. ارزش این زمینهارو کسی میدونه که با دستهای خودش کار کرده.کسی هم دلش برای این جوونها میسوزه که خودش زحمت کشیده باشه و نون حلال سر سفره برده و گذاشته جلو زن و بچه اش تا به عاقبت بخیری برسن.طبق شنیده ها انگار افرادی که وابسته به شخصی هستن به این تعداد خط داده و اونهارو پرشون کرده که برن نذارن فارغ التحصیلان سر زمینشون کار کنن.قرار بوده که انقد اذیت کنن تا اینها خسته و ناامید بشن و دچار ضرر شده و ببینن که کار نشده برهشون و منطقه و زمین رو ترک کنن و بعد از اینکه آبها از آسیاب افتاد بحساب تقسیم غنیمت کنن.
    این افراد ساده لوح که در همسایگی استان ما ساکنن گول افرادی رو میخورن که قبل تر ها چنین ترفندی به فارغ التحصیلها هم زدند و تا حدود زیادی هم موفق بودن.
    قصه کوتاه کنم و بگم که این گوسفند یه گرگه در پوست میش.
    والسلام

  13. خداوند کریم در قرآن می فرماید:

    إِنَّ اللَّهَ لا یغَیرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یغَیرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ

    همانا خداوند حال قومی را تغییر نمی دهد تا آنکه آنان حال خود را تغییر دهند

    این آیه یک قانون کلی جامعه شناختی اسلام را بیان می کند که می گوید:
    «سرنوشت شما قبل از هر چیز و هر کس به دست خود شماست و هرگونه تغییر در سرنوشت شما، بر اساس تغییرات درونی و ارادۀ شما شکل می گیرد و خوش بختی یا بدبختی شما را رقم می زند. »

    به امید آینده ای روشن و ایرانی آزاد و آباد در سایه ی هشیاری و همت و سعی و تلاش همه ی مردم ایران

    سلامت و موفق و سرافراز باشید
    ان شاءالله

  14. حقتونه هر بلایی سرتون میارن نوش جون هرکی داره دهنتونو سرویس میکنه.میدونم اگه شما وضعتون خوب بشه شما هم گنده میشید.فقر شما مایه افتخار ماست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.