3

جمع آوری ۲۱ معتاد متجاهر در شهر ایلام

  • کد خبر : 1676
  • 14 بهمن 1398 - 18:35
جمع آوری ۲۱ معتاد متجاهر در شهر ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “جمال موسوی” در گفت وگو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهر توسط یگان‌های انتظامی به مرحله اجرا درآمد.   وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با پایش نقاط آلوده […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “جمال موسوی” در گفت وگو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهر توسط یگان‌های انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

 

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با پایش نقاط آلوده و جرم‌خیز طی اجرای چند عملیات مجزا در مناطق مختلف شهر تعداد ۲۱ معتاد متجاهر و خطرناک را جمع آوری کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، ادامه داد: بسیاری از جرائم از سوی قشر گرفتار اعتیاد در جامعه رخ می‌دهد و نیروی انتظامی بنا بر وظیفه ذاتی خود در راستای کاهش زمینه های وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی همواره با این گونه موارد با جدیت برخورد کرده و این موضوع از مطالبات به حق شهروندان از پلیس است.

 

سرهنگ موسوی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف و پاکسازی نقاط آلوده و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری و حضور افراد متخلف در سطح شهر از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام به موقع صورت گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.