2

کشف بیش از ۱۰۰۰ راس احشام قاچاق در ایلام

  • کد خبر : 1666
  • 13 بهمن 1398 - 22:55
کشف بیش از ۱۰۰۰ راس احشام قاچاق در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;سردار “نورعلی یاری” در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال پس از نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید ، نیروی انتظامی به منظور تحقق این شعار ، اقدامات جدی را در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز انجام داده است. […]

به گزارش حوادث ایلام;سردار “نورعلی یاری” در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال پس از نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید ، نیروی انتظامی به منظور تحقق این شعار ، اقدامات جدی را در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز انجام داده است.

 

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی همکاران در حوزه انتظامی استان ایلام و در بحث قاچاق احشام ، یک هزار و ۵۳۱  راس دام قاچاق به ارزش بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در ۱۰ ماهه امسال کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به مخرب بودن قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد و معیشت شهروندان گفت: امسال با توجه به خروج غیرقانونی احشام، شاهد نوسان قیمت در گوشت قرمز بودیم که با اقدامات و مبارزات مستمری که در راستای قاچاق احشام صورت گرفت، شاهد سیر نزولی این فرآورده پروتئنی هستیم.

 

سردار یاری با بیان اینکه مبارزه مستمر با قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است از مردم خواست، موارد مشکوک در خصوص این پدیده شوم که هدفی جز نابودی اقتصاد جامعه ندارد را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.