3

صحت عمل مامور وظیفه شناس در بدره

  • کد خبر : 1559
  • 29 دی 1398 - 9:25
صحت عمل مامور وظیفه شناس در بدره

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “عزت اله متین فر” در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سرگرد “کورش کردی” رئیس پلیس راهور شهرستان روز گذشته درحال انجام وظیفه با تخلف رانندگی از سوی راننده یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مواجهه شد.   وی افزود: رئیس پلیس راهور شهرستان به قصد اعمال قانون این خودروی متخلف […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “عزت اله متین فر” در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سرگرد “کورش کردی” رئیس پلیس راهور شهرستان روز گذشته درحال انجام وظیفه با تخلف رانندگی از سوی راننده یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مواجهه شد.

 

وی افزود: رئیس پلیس راهور شهرستان به قصد اعمال قانون این خودروی متخلف را متوقف و راننده این خودرو پیشنهاد رشوه به مبلغی بالاتر اصل جریمه را میدهد.

 

سرهنگ متین فر ادامه داد: باتوجه به دست پاکی و زندگی سالمی که نیروهای مسلح دارند ،این مامور وظیفه شناس پیشنهاد راننده متخلف را رد و با تشکیل پرونده وی را به مرجع قضائی معرفی کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بدره با بیان اینکه خودروی متهم نیز به پارکینگ انتقال شده تصریح کرد:نیروی انتظامی با هر گونه اعمال مجرمانه و غیر قانونی با قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد و اینگونه اعمال از طرف متخلفان نمی تواند هیچگونه لرزشی در رفتار و خدمت ماموران پلیس  وارد کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.