1

فعالیت ۲۳ جایگاه CNG در استان ایلام

  • کد خبر : 1549
  • 28 دی 1398 - 18:48
فعالیت ۲۳ جایگاه CNG در استان ایلام

به گزارش حوادث ایلام; عباس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز ایلام در حاشیه افتتاح جایگاه CNG شهرستان آبدانان اظهار داشت :جایگاه CNG شهر آبدانان اولین جایگاه در شهرستان این می باشد که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و پس از طی مراحل اداری و اخذ مجوزهای لازم به بهره برداری می رسد.   وی […]

به گزارش حوادث ایلام; عباس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز ایلام در حاشیه افتتاح جایگاه CNG شهرستان آبدانان اظهار داشت :جایگاه CNG شهر آبدانان اولین جایگاه در شهرستان این می باشد که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و پس از طی مراحل اداری و اخذ مجوزهای لازم به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود: با راه اندازی جایگاه مذکور جهت سوخت گیری خودروها و کمک به کاهش آلودگی ،حفظ محیط زیست و هم از لحاظ صرفه جویی اقتصادی خانوارها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

شمس اللهی تصریح کرد تاکنون ۲۲ جایگاه CNG فعال در استان وجود داشت که با افتتاح این جایگاه این تعداد به ۲۳ جایگاه افزایش یافت.

 

وی ضمن تبریک به مردم شریف آبدانان از مردم خواست با حفظ رعایت نکات ایمنی در هنگام سوخت گیری و نیز بررسی وضعیت سیستم سوخت گاز خودروها ، شاهد حوادث ناگوار در فرایند سوخت گیری خودروها نباشیم.

 

مدیر عامل شرکت گاز ایلام گفت: با پرداخت مبلغ هزینه خرید ایستگاه میترینگ جایگاه از سوی مالک و در جهت مساعدت در بهره مندی مردم شریف شهرستان از نعمت گاز cng, مابقی بدهی مالک جایگاه به شرکت گاز که بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال شامل هزینه های اجرای خط اختصاصی بود بصورت تقسیط از ایشان اخذ خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.