3

خبر خوش برای استان/ پایان چندین سال انتظار

  • کد خبر : 1552
  • 28 دی 1398 - 20:45
خبر خوش برای استان/ پایان چندین سال انتظار

به گزارش حوادث ایلام; دکتر محمد کریمیان در این رابطه اظهار داشت: پروژه مرکز تخصصی سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) با پیشرفت فیزیکی ۹۸درصد؛ در آستانه بهره برداری و قرارگرفتن در مسیر خدمات‌دهی می‌باشد.   وی افزود: همچنین مرکز ناباروری بیمارستان آیت‌الله طالقانی ایلام نیز مراحل احداث ساختمان آن به پایان رسیده و در رایزنی‌هایی که […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر محمد کریمیان در این رابطه اظهار داشت: پروژه مرکز تخصصی سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) با پیشرفت فیزیکی ۹۸درصد؛ در آستانه بهره برداری و قرارگرفتن در مسیر خدمات‌دهی می‌باشد.

 

وی افزود: همچنین مرکز ناباروری بیمارستان آیت‌الله طالقانی ایلام نیز مراحل احداث ساختمان آن به پایان رسیده و در رایزنی‌هایی که با مسئولان وزارت بهداشت داشته‌ایم، تجهیزات آن در اختیار دانشگاه قرار خواهد گرفت و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

 

دکتر کریمیان تصریح نمود: ساختمان بخش آنژیوگرافی بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام نیز به طور صددرصد به پایان رسیده و طبق رایزنی‌های به عمل آمده با وزارت بهداشت، مجوز دستگاه آنژیوگرافی اخذ شده و پس از تایید هیات امنای ارزی وزارت بهداشت، تا یکماه آینده به استان اختصاص خواهد یافت.

 

وی یادآورشد: این خدمات به عنوان مطالبه مردم شریف استان در سالهای متمادی مطرح بوده که خوشبختانه با بهره برداری از آنان این انتظار طولانی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.