4

زائرانی که دربازگشت قصداستفاده ازاتوبوس های بیابانی دارندبه مهران مراجعه نکنند

  • کد خبر : 1339
  • 25 مهر 1398 - 12:32
زائرانی که دربازگشت قصداستفاده ازاتوبوس های بیابانی دارندبه مهران مراجعه نکنند

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: باتوجه به شروع موج بازگشت زائران از عتبات عالیات از آنان خواست برای سوارشدن به اتوبوس ببن شهری به پایانه برکت حدفاصل پایانه مرزی و پل زائر مراجعه کنند.   وی افزود: اطلاع رسانی های لازم دراین خصوص با نصب بنر […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: باتوجه به شروع موج بازگشت زائران از عتبات عالیات از آنان خواست برای سوارشدن به اتوبوس ببن شهری به پایانه برکت حدفاصل پایانه مرزی و پل زائر مراجعه کنند.

 

وی افزود: اطلاع رسانی های لازم دراین خصوص با نصب بنر در محل پایانه مرزی با همکاری سایر دستگاه های خدمات رسان از جمله سازمان های اتوبوسرانی صورت گرفته است.

 

سرهنگ کهزادی بابیان اینکه هیچ گونه پایانه مسافربری برای استقرار اتوبوس بیابانی درداخل شهر مهران در نظر گرفته نشده است، خاطرنشان کرد:زائرانی که بدون اطلاع از این موضوع از مرز به شهر مهران بیایند؛ ناچاراً بایستی مجدداً به پایانه برکت برگردند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان درخاتمه تاکید کرد : رانندگان اتوبوس خط واحد که اقدام به جابجایی زائران از پایانه مرزی تا پارکینگ اربعین می کنندحق پیاده و رها کردن زائر در مقصد نامعلوم را ندارند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1339

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.