3

فعالیت ۷۲ گشت راهداری در طرح اربعین

  • کد خبر : 1310
  • 19 مهر 1398 - 15:43
فعالیت ۷۲ گشت راهداری در طرح اربعین

به گزارش حوادث ایلام; معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل و جاده‌ای استان ایلام اظهار داشت: تعداد ۷۲ گشت راهداری به صورت شبانه‌روزی در محور‌های استان ایلام برای ایمنی زائران اربعین فعالیت دارند.   محمدرضا رضایی با اشاره به اینکه راهدارخانه‌های استان ایلام برای پذیرایی و استقرار زائران اربعین آمادگی دارندافزود: ۲۴ ایستگاه […]

به گزارش حوادث ایلام; معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل و جاده‌ای استان ایلام اظهار داشت: تعداد ۷۲ گشت راهداری به صورت شبانه‌روزی در محور‌های استان ایلام برای ایمنی زائران اربعین فعالیت دارند.

 

محمدرضا رضایی با اشاره به اینکه راهدارخانه‌های استان ایلام برای پذیرایی و استقرار زائران اربعین آمادگی دارندافزود: ۲۴ ایستگاه راهداری در طول مدت طرح اربعین در راههای مواصلاتی استان مستقر شده اند.

 

وی افزود: این گشت ها شامل انواع ماشین آلات سبک و نیمه سنگین استان ایلام و اعزامی از راهداران سایر استانهای کشور می باشند که با اولویت راههای منتهی به مرز مهران و استقرار در نقاط پرتصادف و یا مستعد حوادث مشغول خدمات رسانی به زوار اباعبداله الحسین می باشند.

 

رضایی اضافه کرد: انسداد احتمالی راهها ، پاکسازی صحنه تصادفات ، هدایت ترافیک و اشکارسازی نقاط پرحادثه بخشی از خدمات گشت های راهداری می باشد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.