4
خانه دسته‌بندی نشده

ارائه ۲۴هزار ۷۷۸مورد خدمت درمانی به زائران اربعین حسینی در استان ایلام

  • کد خبر : 1283
  • 18 مهر 1398 - 17:22
ارائه ۲۴هزار ۷۷۸مورد خدمت درمانی به زائران اربعین حسینی در استان ایلام

به گزارش خبرنگار وب دا، دکتر محمد کریمیان در این رابطه اظهار داشت: از این میزان خدمت ارائه شده، تعداد ۲۴۵۸۶ مورد غیرتصادفی و ۱۹۲ مورد مربوط به سوانح تصادفی بوده است. وی افزود: همچنین از تعداد کل خدمات ارائه شده، تعداد ۲۴۱۷۷ مورد به صورت سرپایی در محل درمان و ترخیص و تعداد ۲۷۸ مورد […]

به گزارش خبرنگار وب دا، دکتر محمد کریمیان در این رابطه اظهار داشت: از این میزان خدمت ارائه شده، تعداد ۲۴۵۸۶ مورد غیرتصادفی و ۱۹۲ مورد مربوط به سوانح تصادفی بوده است.

وی افزود: همچنین از تعداد کل خدمات ارائه شده، تعداد ۲۴۱۷۷ مورد به صورت سرپایی در محل درمان و ترخیص و تعداد ۲۷۸ مورد نیز بستری شده و تعداد ۲۳۷ مورد عمل جراحی بر روی آنان انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه این بحث گفت: از تعداد موارد بستری و مراکز درمانی، تعداد ۶۹ مورد در بخش ویژه بستری و تعداد ۸۹ مورد جهت ادامه دوره درمان به مراکز درمانی استان و ۵ مورد نیز به خارج از استان اعزام شده اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کل خدمات ارائه شده توسط اورژانس ۱۱۵ تعداد ۳۱۵۲ مورد بوده که از این تعداد،۲۴۷۵ مورد مراجعه حضوری و تعداد ۶۵۶ مورد فراخوان آمبولانس و ۱۲ مورد نیز فراخوان بالگرد فوریت پزشکی بوده است.

دکتر کریمیان یادآور شد: از مجموع خدمات ارائه شده توسط اورژانس ۱۱۵، تعداد ۲۷۳۳ مورد در محل مداوا شده و تعداد ۴۱۳ مورد نیز جهت دریافت خدمات درمانی تخصصی‌تر اعزام شده‌اند.

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1283
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.