3

زائران گوشی های خود را به وای فای ناشناس وصل نکنند

  • کد خبر : 1252
  • 17 مهر 1398 - 12:25
زائران گوشی های خود را به وای فای ناشناس وصل نکنند

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ” علی جمالی” در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام مستقر در پایانه مرزی مهران، اظهار داشت :با شروع راهپیمایی اربعین حسینی(ع) و خیل مشتاقان اباعبدالله الحسین در پایانه‌های مرزی، سودجویان و کلاهبرداران نیز فعالیت‌های مجرمانه خود را در فضای مجازی آغاز کرده‌اند.   وی گوشی های هوشمند […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ” علی جمالی” در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام مستقر در پایانه مرزی مهران، اظهار داشت :با شروع راهپیمایی اربعین حسینی(ع) و خیل مشتاقان اباعبدالله الحسین در پایانه‌های مرزی، سودجویان و کلاهبرداران نیز فعالیت‌های مجرمانه خود را در فضای مجازی آغاز کرده‌اند.

 

وی گوشی های هوشمند همراه زائران را تهدیدی برای سرقت اطلاعات و وقوع برخی کلاهبرداری ها از تصاویر موجود در حافظه آنها عنوان کرد و از زائران خواست، در صورت همراه بردن گوشی‌های هوشمند از اطلاعات آن یک بک آپ گرفته و گوشی را با رمز و پسورد های مطمئن ، ایمن کنند.

 

رئیس پلیس فتای استان با اشاره به ترفند برخی کلاهبرداران فضای مجازی تحت عنوان برنده شدن سفر زیارتی برای افراد در ایام اربعین گفت: نباید به این گونه خبرها که اغلب از سوی افراد و شبکه های اجتماعی و در فضای مجازی است، اطمینان کرد و به راحتی فریب خورد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.