0

دستگیری کلاهبردار ۲۰ میلیاردی در ملکشاهی

  • کد خبر : 1216
  • 15 مهر 1398 - 21:52
دستگیری کلاهبردار ۲۰ میلیاردی در ملکشاهی

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “بهزاد ولیان”  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی طرح شکایاتی از سوی تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری حرفه ای موضوع به دلیل حساسیت، در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: این کلاهبردار با جلب اعتماد مردم، واخذ پول از آنان جهت تحویل […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “بهزاد ولیان”  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی طرح شکایاتی از سوی تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری حرفه ای موضوع به دلیل حساسیت، در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: این کلاهبردار با جلب اعتماد مردم، واخذ پول از آنان جهت تحویل فوری خودرو از آنان کلاهبرداری و پیگیری مردم برای تحویل خودرو یا عودت پول آنان بی نتیجه مانده بود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و شناسایی مخفیگاه متهم ، در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 

سرهنگ ولیان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضائی تحویل شد افزود: سهل انگاری و عدم توجه به هشدارهای پلیسی در انجام فعالیت اقتصادی از عوامل زمینه ساز کلاهبرداری است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.