2

کشف بیش از ۱۳۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در سه سال گذشته

  • کد خبر : 1155
  • 11 مهر 1398 - 13:25
کشف بیش از ۱۳۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در سه سال گذشته

به گزارش حوادث ایلام; سردار  یاری فرمانده انتظامی استان ایلام با گرامیداشت هفته ناجا ، به اقدامات  چند سال گذشته پلیس استان اشاره کرد و گفت: در سه سال گذشته ،نزدیک به ۱۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف کردیم که این مقدارمواد، زنگ خطری برای خانواده هاست که می‌طلبد خانواده های عزیز در مراقبت از فرزندان […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار  یاری فرمانده انتظامی استان ایلام با گرامیداشت هفته ناجا ، به اقدامات  چند سال گذشته پلیس استان اشاره کرد و گفت: در سه سال گذشته ،نزدیک به ۱۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف کردیم که این مقدارمواد، زنگ خطری برای خانواده هاست که می‌طلبد خانواده های عزیز در مراقبت از فرزندان خود هوشیار باشند.

 

وی افزود: در حوزه سرقت اقدامات خوبی را انجام دادیم و تمام توان خود را به این امر به صورت شبانه روز معرفی کرده ایم و ماه عسل آن کاهش سرقت و کسب رتبه برتر کشوری در این زمینه است.

 

سردار یاری تصریح کرد: صنوف مختلف و مردم عزیز با استفاده از سیستم های ایمنی و ضد سرقت می توانند ما را در کاهش بیشتر سرقت ها کمک کنند.

 

وی گفت: در حوزه مبارزه با اراذل و اوباش نیز با اجرای طرح های مختلف امنیت اجتماعی و اخلاقی و فعال کردن گشت های پلیس در تفرجگاه ها و پارک ها اجازه خودنمایی به این افراد داده نشد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد هفته ناجا امسال به عنوان پلیس هوشمند امین مردم نام گذاری شده است که امروز ‌ این هوشمندی را در نیروهای انتظامی  با استفاده از سیستم های نرم افزاری همانند پلیس ناظر برای مبارزه با بدحجابی، پلیس همراه برای ثبت تخلفات هوشمند، پلیس آگاهی برای شناسایی خودروهای مسروقه و پلاک خوان می بینیم.

 

وی افزود:  علاوه بر این سیستم ها که بر روی تلفن های همراه هوشمند  و امن کاربران پلیس نصب شده است سایر سیستم های نرم افزاری ثابت نیز در طول محورهای مواصلاتی نصب  که به صورت شبانه روز تخلفات را ثبت و برای متخلفان قبض جریمه صادر می کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.