1

بسترهای لازم برای حضور زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است / صدور گذرنامه موقت با ارائه کارت شناسایی و شناسنامه معتبر

  • کد خبر : 1152
  • 11 مهر 1398 - 13:16
بسترهای لازم برای حضور زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است / صدور گذرنامه موقت با ارائه کارت شناسایی و شناسنامه معتبر

به گزارش حوادث ایلام;سردار “نورعلی یاری” در گزارش ویژه خبری اظهار داشت: امسال برای اربعین حسینی تمهیدات لازم فراهم شده و کاملاً با سال های گذشته متفاوت است چرا که پیش بینی می شود نزدیک به ۴ الی ۵ میلیون نفر از مرزهای چهارگانه جمهوری اسلامی ایران تردد خواهند کرد و از این تعداد، ۶۵ […]

به گزارش حوادث ایلام;سردار “نورعلی یاری” در گزارش ویژه خبری اظهار داشت: امسال برای اربعین حسینی تمهیدات لازم فراهم شده و کاملاً با سال های گذشته متفاوت است چرا که پیش بینی می شود نزدیک به ۴ الی ۵ میلیون نفر از مرزهای چهارگانه جمهوری اسلامی ایران تردد خواهند کرد و از این تعداد، ۶۵ الی ۷۰ درصد از مرز مهران عبور می کنند.

 

وی افزود : ما به عنوان مجموعه نیروی انتظامی در آماده‌باش کامل هستیم و یکی از اقدامات مهم و اساسی ما شدآمدی زائران اربعین حسینی است که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر پایش لحظه به لحظه محورهای مواصلاتی به صورت هوشمند، حضور پلیس در مسیر ها و جاده ها پر رنگ است و ایستگاه هایی را در مسیر به صورت محوری و سواره مستقر کردیم.

 

وی یادآور شد: در حوزه کنترل جمعیت زائران، تقسیم وظایف در فرماندهی انتظامی شهرستان هایی تابعه انتظامی استان ایلام انجام گرفته است تا اگر طرف عراقی قادر به کنترل جمعیت زائران نبود ،بتوانیم با توقف آنان در پشت مرزهای استان و پس از آمادگی کشور میزبان آنها را به پایانه مرزی اعزام کنیم.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسئولان کشوری اتباع خارجه بایستی از مرزهای شلمچه و چذابه تردد کنند و از ورود آنها به پایانه مرزی مهران جلوگیری می شود.

 

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود زائران عزیز حتماً با گذرنامه معتبر در مرز حضور پیدا کنند و در طول مسیر به توصیه های پلیس و تابلوهای راهنما توجه کنند و از سرعت و سبقت غیرمجاز و انجام حرکات حادثه ساز خودداری کنند و هر جا که خواب بر آنها غالب شد در موکب های پیش بینی شده استراحت، وسپس ادامه مسیر دهند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.