0

رشد۵ برابری تردد زائران طی محرم امسال در جاده‌های استان ایلام

  • کد خبر : 1148
  • 10 مهر 1398 - 22:14
رشد۵ برابری تردد زائران طی محرم امسال در جاده‌های استان ایلام

به گزارش حوادث ایلام به نقل از رادیو اربعین، رضا همتی زاده ابراز داشت: از ابتدای محرم تا آخر این ماه تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام به نسبت مدت مشابه سال قبل پنج برابر رشد داشت که این آمار نشان می‌دهد هم‌وطنان به نسبت سال‌های قبل بیشتر از این مرز استفاده کردند.   رئیس پلیس‌راه […]

به گزارش حوادث ایلام به نقل از رادیو اربعین، رضا همتی زاده ابراز داشت: از ابتدای محرم تا آخر این ماه تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام به نسبت مدت مشابه سال قبل پنج برابر رشد داشت که این آمار نشان می‌دهد هم‌وطنان به نسبت سال‌های قبل بیشتر از این مرز استفاده کردند.

 

رئیس پلیس‌راه استان ایلام بابیان اینکه برای پارک خودروها تمهیدات خوبی اندیشیده شده است، ابراز داشت: ظرفیت پارکینگ‌ها در شهر مرزی مهران افزایش داده شد و ضمن آن از نیروهای استان‌های معین نیز برای سامان‌دهی به ترافیک این شهرستان و استان ایلام نیز بهره گری شده است.

همتی زاده در ادامه تصریح کرد: ورودی شهر مهران ۴۰ هزار خودرو را می‌تواند در دل خود جای دهد ضمن اینکه از ظرفیت داخل شهر و همچنین کمربندی نیز برای پارک اتوبوس‌ها در نظر گرفته‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه مدیریت سفر بحث بسیار ضروری در طول ایام اربعین است، افزود: مهم‌ترین موضوع در بحث رانندگی خستگی و خواب‌آلودگی است که امیدواریم رانندگان و زائران مدیریت سرعت و زمان را داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1148

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.