2

دستگیری متهم به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی و قاچاق ارز در ایلام

  • کد خبر : 1085
  • 20 شهریور 1398 - 19:18
دستگیری متهم به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی و قاچاق ارز در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی مهری” در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت:درپی وصول یک فقره نیابت قضائی از دادسرای ناحیه ۳۲ جرائم اقتصادی تهران و دادسرای عمومی استان ایلام ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.   وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی مهری” در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت:درپی وصول یک فقره نیابت قضائی از دادسرای ناحیه ۳۲ جرائم اقتصادی تهران و دادسرای عمومی استان ایلام ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پایش های تخصصی، بررسی های میدانی و انجام شگردهای خاص پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و او را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم در زمینه واردت قطعات خودرو فعالیت داشته یادآورشد:این متهم با دریافت ارز دولتی ملزم به وارد کردن قطعات خودرو بوده اما عملاً هیچ گونه قطعه ای وارد نکرده و در همین راستا تحت تعقب بوده است.

 

سرهنگ مهری گفت: متهم به مرجع قضائی معرفی و از آن آنجا با قرار قانونی بازداشت موقت به اتهام اخلال در نظام اقتصادی روانه زندان مرکزی ایلام شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.