2

بانک ها بزرگترین منشا فساد در جامعه هستند

  • کد خبر : 1040
  • 15 شهریور 1398 - 17:39
بانک ها بزرگترین منشا فساد در جامعه هستند

به گزارش حوادث ایلام; حجت الاسلام امینی ‍ امام جمعه شهرستان مهران در خطبه نماز جمعه این هفته مهران گفت:عمده فسادهای اقتصادی حسب گفته معاون اول قوه قضائیه مربوط به تسهیلات رانتی بانک هاست که هم مجلس و هم دولت و هم قوه قضائیه باید اراده جدی در اصلاح بانک ها نشان دهند.   وی […]

به گزارش حوادث ایلام; حجت الاسلام امینی ‍ امام جمعه شهرستان مهران در خطبه نماز جمعه این هفته مهران گفت:عمده فسادهای اقتصادی حسب گفته معاون اول قوه قضائیه مربوط به تسهیلات رانتی بانک هاست که هم مجلس و هم دولت و هم قوه قضائیه باید اراده جدی در اصلاح بانک ها نشان دهند.

 

وی افزود:صلاح ساختار مدیریتی کشور، ایجاد تغییرات اساسی در قانون تجارت، قرار دادن بانک ها در مسیر رونق تولید و حذف موانع کسب و کار از الزامات گام دوم انقلاب است.

 

امام جمعه شهرستان مهران ادامه داد:در بعد ساختار مدیریتی متاسفانه عدم شفافیت مالی و سلامت اداری و عدم شایسته سالاری ضربه های زیادی به کشور وارد کرده است دو مقوله مهم، مدیر سفارشی و قوانین رانتی باید حذف شوند.

 

وی افزود: یک اپلیکیشن در طول سال بارها و بارها بروز رسانی می شود عجیب است که چرا قانون تجارت که برگرفته از قوانین فرانسه است بعد از ۸۷ سال تازه توسط مجلس در حال بروز رسانی است در حالیکه همین قانون تجارت در فرانسه دیگر حتی اثری هم ازش نمانده است

 

امینی تصریح کرد:علت اینکه در مسیر کسب و کار حسب فرمایش نورانی رهبر معظم انقلاب ۷۰ خان مانع وجود دارد اینست که دستگاه های مختلف متولی به دنبال اخاذی از کاسبان به بهانه مختلف و مجوزهای بی مورد هستند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.