3

کلاهبرداری از طریق فروش شارژ ارزان قیمت

  • کد خبر : 920
  • 11 شهریور 1398 - 10:53
کلاهبرداری از طریق فروش شارژ ارزان قیمت

 به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “علی جمالی” در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: کلاهبردارن با سوء استفاده از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی اقدام به تبلیغات جعلی با عنوان فروش شارژ ارزان قیمت و یا با تخفیف می‌کنند.   وی افزود: در این روش، کلاهبردارن با درج لینک‌های آلوده و هدایت کاربران […]

 به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “علی جمالی” در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: کلاهبردارن با سوء استفاده از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی اقدام به تبلیغات جعلی با عنوان فروش شارژ ارزان قیمت و یا با تخفیف می‌کنند.

 

وی افزود: در این روش، کلاهبردارن با درج لینک‌های آلوده و هدایت کاربران به صفحات فیشینگ اطلاعات حساب بانکی از جمله رمز دوم کارت بانکی را سرقت می‌کنند.

 

وی ادامه داد: خریداران پس از واریز مبلغ از طریق درگاه بانکی متوجه می‌شوند، نه تنها این که کارت شارژی دریافت نمی‌کنند بلکه موجودی حساب آن‌ها نیز خالی می‌شود و از این طریق مبالغی بعضاً هنگفت از آن‌ها کلاهبرداری می‌شود.

 

این مقام مسئول بیان کرد: در صورت اقدام به خرید اینترنتی شارژ سیم کارت‌های تلفن همراه حتماً از هویت فروشگاه و گرداننده آن اطمینان حاصل کنند و در هنگام ورود اطلاعات کارت و حساب بانکی ملاحظات امنیتی لازم را رعایت کنند.

 

رئیس پلیس فتا ایلام با عنوان اینکه کلاهبرداری از طریق درج آگهی‌های جعلی یکی از روش‌های شایع کلاهبرداری در فضای مجازی است، اظهار کرد: افرادی که قصد خرید از طریق فروشگاه‌ها یا سایت‌های اینترنتی را دارند درخواست داریم از واریز هرگونه وجهی قبل از اینکه کالا را رویت نکرده یا از انجام خدمات مطمئن نشده اند، خودداری کنند.

 

سرهنگ جمالی در پایان گفت: همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به شکایت شهروندان هستند.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.