2

کشف ۸ میلیارد ریال پتوی قاچاق در مهران

  • کد خبر : 928
  • 11 شهریور 1398 - 15:02
کشف ۸ میلیارد ریال پتوی قاچاق در مهران

به گزارش حوادث ایلام; سردار ” نورعلی یاری” در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی اظهار داشت:  ماموران ایستگاه ایست و بازرسی جنداله هنگام کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو ایسوزو را جهت بررسی متوقف کردند.   وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۴ هزار تخته پتو قاچاق و فاقد هرگونه مجوز […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار ” نورعلی یاری” در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی اظهار داشت:  ماموران ایستگاه ایست و بازرسی جنداله هنگام کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو ایسوزو را جهت بررسی متوقف کردند.

 

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۴ هزار تخته پتو قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله، ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

سردار یاری گفت: اجرای این گونه طرح ها یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی مبارزه با قاچاق کالا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با نیروی انتظامی ضروری است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.