0

رسانه و پلیس راه دو ضلع مهم مدیریت ترافیک در اربعین حسینی

  • کد خبر : 922
  • 11 شهریور 1398 - 11:06
رسانه  و پلیس راه دو ضلع مهم مدیریت ترافیک در اربعین حسینی

، به گزارش حوادث ایلام; “محمد بازوند” در دیدار با رئیس و کارکنان پلیس راه استان ایلام گفت: همه ما بایستی این آمادگی را داشته باشیم که پذیرای خیل کثیری از زائران اربعین حسینی باشیم و امسال سالی است که با سنوات گذشته بسیار متفاوت است و استقبال گسترده تری از این کنگره عظیم خواهد شد. […]

، به گزارش حوادث ایلام; “محمد بازوند” در دیدار با رئیس و کارکنان پلیس راه استان ایلام گفت: همه ما بایستی این آمادگی را داشته باشیم که پذیرای خیل کثیری از زائران اربعین حسینی باشیم و امسال سالی است که با سنوات گذشته بسیار متفاوت است و استقبال گسترده تری از این کنگره عظیم خواهد شد.

 

وی یادآور شد: مهمترین اصل در مدیریت صحیح جمعیت برای ورود به پایانه مرزی مهران، اطلاع رسانی دقیق و شفاف و به موقع است زائران با فراغ بال و اطلاع از آخرین وضعیت راهها ، گام در این مسیر معنوی بگذارند.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام با قدردانی از خدمات شبانه روزی کارکنان پلیس راه ، گفت: این نیروی زحمتکش در سرما و گرما و در شرایط مختلف برای حفظ امنیت جان و مال مردم در محورهای مواصلاتی حضور دارند و تلاش آنان قابل تقدیر است.

 

رسانه، نقش مهمی در هدایت فضای فکری زائران اربعین حسینی ایفا می کند

سرهنگ “رضا همتی زاده” رئیس پلیس راه استان ایلام نیز در این دیدار گفت: رسانه نقش مهمی در هدایت فضای فکری و اطلاع رسانی به موقع به زائران برای انتخاب مسیر سفر و واکنش نسبت تغییرات ترافیکی و مدیریت بر ترافیک در ایام اربعین ایفا می کند.

 

وی افزود: صدا و سیما به عنوان یک منبع خبری پرمخاطب، موثق و مورد اعتماد مردم، زبان گویای مسئولان برای ارتباط و تعامل با مردم هستند.

 

همتی زاده تصریح کرد: صدا و سیما با فعالیت خوب و شبانه روزی کارکنان این نهاد هر ساله به خوبی در حوزه آگاهی افزایی مخاطبان عمل کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.