1

ساماندهی و سکوبندی ترمینال بزرگ برکت در آستانه اربعین حسینی(ع)

  • کد خبر : 886
  • 06 شهریور 1398 - 20:26
ساماندهی و سکوبندی ترمینال بزرگ  برکت در آستانه اربعین حسینی(ع)

به گزارش حوادث ایلام;  نوراله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اظهار داشت : بهسازی و سکوبندی محوطه ترمینال برکت با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال شامل ورودی و خروجی مجزا، جدول کشی ،خاکریزی ،احداث کانال،زهکشی و جمع آوری آبهای سطحی-بتن ریزی –احداث سایبان در حال انجام است.   […]

به گزارش حوادث ایلام;  نوراله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اظهار داشت : بهسازی و سکوبندی محوطه ترمینال برکت با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال شامل ورودی و خروجی مجزا، جدول کشی ،خاکریزی ،احداث کانال،زهکشی و جمع آوری آبهای سطحی-بتن ریزی –احداث سایبان در حال انجام است.

 

وی گفت: با توجه به اینکه در سنوات گذشته تردد اتوبوس ها به داخل ترمینال برکت به واسطه عدم مجزا بودن باند رفع و برگشت دچار مشکلاتی از نظر پیاده و سوار کردن مسافر و تردد اتوبوس ها با مشکل مواجه بود لذا جهت تفکیک راه ورود و خروج به ترمینال برکت توسط این اداره کل انجام گرفت.

 

وی اضافه کرد: پروژه راهسازی ضلع شرقی ترمینال برکت به طول ۳ کیلومتر و ضلع غربی آن به طول ۵/۱ کیلومتر منشعب از زیرگذر درحال احداث آغاز شده است.

 

وی افزود:این عملیات اجرایی شامل خاکبرداری،بهسازی،شن ریزی،احداث ۶ مورد پل در ۶ مقطع و در نهایت اجرای بیس و آسفالت هم اکنون در دست اقدام است.

 

وی خاطرنشان کرد:این پروژه تا قبل از اربعین حسینی به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.