3

دستگیری۲ سوداگر مرگ در ملکشاهی

  • کد خبر : 879
  • 05 شهریور 1398 - 19:34
دستگیری۲ سوداگر مرگ در ملکشاهی

به گزارش حوادث ایلام;  سرهنگ” بهزاد ولیان” در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی برتوزیع مواد مخدر توسط دو سوداگر مرگ در شهرستان ،بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.   وی در ادامه افزود : پس از […]

به گزارش حوادث ایلام;  سرهنگ” بهزاد ولیان” در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی برتوزیع مواد مخدر توسط دو سوداگر مرگ در شهرستان ،بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

 

وی در ادامه افزود : پس از کسب اطلاعات دقیق از نحوه فعالیت و محل های تردد سوداگران مرگ با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات پلیسی هر ۲ متهم در مخفیگاهشان دستگیر و مقدار ۵۳ گرم تریاک و مغادیری مواد مخدر دیگر از آنان کشف و ضبط شد.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه  متهمان جهت سیر مراحل قانونی  با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: ضمن افزایش همکاری خود با پلیس، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام گذاشته و پلیس را در تحقق جامعه ای سالم یاری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.