1

برخورد با فروشندگان غیر قانونی لوازم التحریر

  • کد خبر : 881
  • 05 شهریور 1398 - 23:39
برخورد با فروشندگان غیر قانونی لوازم التحریر

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ” علی جمشید پور” در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس اظهار داشت: در اجرای دستور العملهای ابلاغی ناجا و در راستای طرح برخورد با فروشگاه هایی که اقدام به فروش لوازم التحریر قاچاق و حاوی تصاویر ضد فرهنگی می کنند با محوریت اداره نظارت بر اماکن عمومی به […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ” علی جمشید پور” در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس اظهار داشت: در اجرای دستور العملهای ابلاغی ناجا و در راستای طرح برخورد با فروشگاه هایی که اقدام به فروش لوازم التحریر قاچاق و حاوی تصاویر ضد فرهنگی می کنند با محوریت اداره نظارت بر اماکن عمومی به مرحله اجرا در آمد.

 

وی در ادامه افزود:،دراین طرح نظارتی از تعداد ۳۸ واحد نوشت افزاری در استان بازدید که تعداد ۲۸۰ قلم انواع لواز التحریر شامل(جامدادی-کیف-دفتر  و…) که حاوی تصاویر ضد فرهنگی بودند کشف شد.

 

سرهنگ جمشید پور تصریح کرد:.پلیس امنیت عمومی با محوریت اداره اماکن بطور مستمر با اجرای طرح ها و گشت های مشترک با دیگر سازمان ها مربوطه ، نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و برخورد قانونی و جدی در این راستا انجام خواهد گرفت.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی گفت: از آنجائیکه رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی برای همه اصناف ضروری است  ، از همشریان عزیز خواستاریم در صورت اطلاع از هرگونه تخلف صنفی مراتب به شماره ۰۸۴۲۱۸۲۱۲۴۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.