1

تردد بیش از یک میلیون و ۴۸۴ هزار نفر از مرز مهران

  • کد خبر : 839
  • 04 شهریور 1398 - 8:46
تردد بیش از یک میلیون و ۴۸۴ هزار نفر از مرز مهران

به گزارش حوادث ایلام; نوراله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل جاده‌ای استان ایلام گفت :در پنج ماه نخست امسال بیش از یک میلیون و ۴۸۴ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است.   او با بیان اینکه میزان تردد خروجی مسافر […]

به گزارش حوادث ایلام; نوراله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل جاده‌ای استان ایلام گفت :در پنج ماه نخست امسال بیش از یک میلیون و ۴۸۴ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

 

او با بیان اینکه میزان تردد خروجی مسافر ایرانی از پایانه مرزی مهران  در این مدت ۴۳۵ هزار نفر بوده، بیان کرد: میزان ورودی تردد مسافر ایرانی از مرز مهران در پنج ماهه نخست سال بیش از ۴۵۲ هزار نفر بوده است.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام میزان تردد خروجی مسافر خارجی از مرز مهران در پنج ماه سال جاری را ۲۷۲ هزار نفر عنوان کرد و افزود : در پنج ماهه نخست سال ۹۸ میزان تردد ورودی مسافر خارجی بیش از ۳۲۴ هزار نفر بوده است.

 

او ادامه داد: پایانه مرزی مهران به واسطه نزدیک بودن با کشور عراق و امنیت مطلوب یکی از کانون‌های مهم تردد زوار و صادرات کالا به کشور عراق می‌باشد.

 

دلخواه اضافه کرد: به طور میانگین روزانه نزدیک ۱۰ هزار نفر از پایانه مرزی مهران تردد می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.