2

رانندگی کردن بعد از تصادف

  • کد خبر : 735
  • 01 شهریور 1398 - 10:36
رانندگی کردن بعد از تصادف

به گزارش حوادث ایلام; دوباره رانندگی کردن بعد از تصادف کار آسانی نیست. با اعتماد به نفس پشت فرمون بشین! دوباره رانندگی کردن بعد از تصادف رانندگی، کار آسانی نیست.  دوباره پشت فرمون نشستن بعد از تصادف رانندگی برای اغلب آدمها موجب احساس اضطراب، ترس و استرس می شود و حتی عده ای از افراد […]

رانندگی بعد از تصادف

با اعتماد به نفس پشت فرمون بشین!

دوباره رانندگی کردن بعد از تصادف رانندگی، کار آسانی نیست.  دوباره پشت فرمون نشستن بعد از تصادف رانندگی برای اغلب آدمها موجب احساس اضطراب، ترس و استرس می شود و حتی عده ای از افراد بعد از تصادف رانندگی از رانندگی کردن خودداری می کنند. اما با رعایت کردن چند نکته ی ساده می توانید به راحتی دوباره رانندگی کنید و از رانندگی کردن لذت ببرید.

رانندگی دوباره بعد از تصادف

تجربیات خود را به اشتراک بگذارید

حتی برای رانندگان با تجربه کوچکترین تصادفات می تواند باعث از دست دادن اعتماد به نفس شود. بنابراین بسیار مهم است که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید. با دوستان و خانوادتان در رابطه با اینکه چه اتفاقی افتاد و احساساتان درباره ی  دوباره رانندگی کردن چیست، صحبت کنید؛ این کار بیشتر از چیزی که فکرش را کنید کمک می کند.

تا زمانی که آماده هستید صبر کنید

قرار نیست تا ابد صبر کنید! اما خیلی زود دوباره رانندگی کردن بعد از تصادفات، اضطراب و استرس فرد را افزایش می دهد. پس تا زمانی که واقعا احساس راحتی نمی کنید رانندگی نکنید.

از کسی بخواهید که همراهیتان کند

وقتی که می خواهید مجددا رانندگی را شروع کنید داشتن یک همراه با تجربه می تواند به شما کمک کند که مسیر درست را انتخاب کنید. حتی فقط حضور کسی در کنار شما و حمایت او به شما کمک می کند که در صورت دستپاچه شدن و از دست دادن اعتماد به نفس خود، کنترل خودرو را از دست ندهید.

با آن بجنگید

حتی پس از چند بار رانندگی کردن ممکن است باز هم اعتماد به نفس کامل را نداشته باشید. بیش از حد به خودتان سخت نگیرید و برای مجدد رانندگی کردن با اعتماد به نفس عجله نکنید و به خودتان زمان بدهید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.