0

لزوم توجه جدی به زیرساخت های شهری برای اربعین/ پلیس طرح ویژه اربعین را تدوین کرده است

  • کد خبر : 647
  • 28 مرداد 1398 - 20:19
لزوم توجه جدی به زیرساخت های شهری برای اربعین/ پلیس طرح ویژه اربعین را تدوین کرده است

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ”جمال موسوی”در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام اظهار داشت:با اشاره به اینکه شهرستان ایلام هرساله پذیرای میلیون ها زائر حسینی(ع)در اربعین می باشد، اظهار داشت: انتظام بخشی به تردد این حجم از زائران نیازمند افزایش و ارتقاء زیر ساخت ها در حوزه های مختلف می باشد. وی افزود: […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ”جمال موسوی”در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام اظهار داشت:با اشاره به اینکه شهرستان ایلام هرساله پذیرای میلیون ها زائر حسینی(ع)در اربعین می باشد، اظهار داشت: انتظام بخشی به تردد این حجم از زائران نیازمند افزایش و ارتقاء زیر ساخت ها در حوزه های مختلف می باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی از ماه های گذشته برنامه ریزی های خود را برای تدوین و طراحی طرح ویژه انتظامی ،ترافیکی و امنیتی اربعین حسینی(ع) را تدوین کرده است.

سرهنگ موسوی در ادامه به حذف هزینه های مربوط به ویزا تصریح کرد: امسال پیش بینی می شود که زائران بیشتری از اقصی نقاط کشور برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین عازم استان ایلام و مرز مهران شوند.

وی خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم برای تامین امنیت زائران در طول مسیر شهرستان ایلام تا مرز مهران و اقامتگاه های شهرستان ایلام اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین را دارند خواست از هم اکنون مقدمات سفر خود را آماده کنند تا با آمادگی کامل در این مراسم حضور یابند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.