3

شناسایی عامل تهدید و مزاحمت در شبکه اجتماعی اینستاگرام

  • کد خبر : 649
  • 28 مرداد 1398 - 19:03
شناسایی عامل تهدید و مزاحمت در شبکه اجتماعی اینستاگرام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی جمالی” در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام در این خصوص گفت: با مراجعه یکی از شهروندان خانم به این پلیس و طرح شکایتی با این عنوان که مدتی است از طریق شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام از طرف شخص یا اشخاصی ناشناس مورد تهدید و […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی جمالی” در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام در این خصوص گفت: با مراجعه یکی از شهروندان خانم به این پلیس و طرح شکایتی با این عنوان که مدتی است از طریق شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام از طرف شخص یا اشخاصی ناشناس مورد تهدید و مزاحمت قرار گرفته است ، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اولیه و بررسی مستندات شاکی ، با انجام اقدام‌های فنی و تخصصی متهم با هویت معلوم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

این مقام مسئول ادامه داد : در تحقیقات به عمل آمده، متهم هنگام رو به رو شدن با مستندات جمع آوری شده به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد .

رئیس پلیس فتا ایلام در ادامه با اشاره به حزئیات پرونده بیان کرد: متهم با یکی از همکاران شاکی پرونده رابطه دوستی و خانوادگی داشته و با زیرکی از طریق گوشی همراه وی به شماره تلفن شاکی و سپس از آن طریق به اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی وی نیز دسترسی پیدا کرده بود.

رئیس پلیس فتا ایلام خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات ،متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد .

سرهنگ جمالی با هشدار به وقوع کلاهبرداری با ترفند های مختلف در فضای سایبری گفت: تجاوز به حریم شخصی افراد و ایجاد هرگونه مزاحمت در فضای مجازی برای دیگر کاربران جرم است و پلیس فتا برابر قانون با چنین افرادی برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی از عموم مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه جرایم رایانه‌ای موضوع را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.