2

کشف ۳۸ راس دام سرقتی و دستگیری ۴ سارق حرفه ای

  • کد خبر : 618
  • 27 مرداد 1398 - 15:18
کشف ۳۸ راس دام سرقتی و دستگیری ۴ سارق حرفه ای

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی جمالوندی ” در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام  اظهار داشت:با اعلام وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی بلافاصله ماموران جهت بررسی به محل اعزام شدند.   وی افزود: با از حضور ماموران در محل و مراجعه مالباخته به آنها مشخص […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی جمالوندی ” در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام  اظهار داشت:با اعلام وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی بلافاصله ماموران جهت بررسی به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: با از حضور ماموران در محل و مراجعه مالباخته به آنها مشخص شد تعداد ۳۸ راس گوسفند توسط سارق یا سارقان بسرقت رفته و تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

 

سرهنگ “جمالوندی “در ادامه بیان داشت :با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای خاص پلیسی  سارقان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی چند عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 

وی بیان کرد :متهمان در مواجهه با دلائل ارائه شده به بزه ارتکابی معترف ،و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجه قضائی وروانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با بیان اینکه ارزش ریالی احشام سرقتی توسط کارشناسان بیش از یک میلیارد ریال اعلام شده ، گفت : عشایر همواره در جهت پیشگیری از سرقت احشام به توصیه های پلیس توجه کرده و فرصت سرقت را با انجام اقدامات پیشگیرانه از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.