2

کاهش ۲۸ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی در ایلام

  • کد خبر : 613
  • 27 مرداد 1398 - 14:49
کاهش ۲۸ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; مهدی علیزاده‌مهاجر، مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام  در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در سه ماهه اول سال‌جاری ۹۶۰ نفر  جهت معاینه به مراکز معاینات پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش داشته است.   وی افزود: همچنین در این […]

به گزارش حوادث ایلام; مهدی علیزاده‌مهاجر، مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام  در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در سه ماهه اول سال‌جاری ۹۶۰ نفر  جهت معاینه به مراکز معاینات پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش داشته است.

 

وی افزود: همچنین در این مدت ۲۵ فوتی ناشی از حوادث رانندگی به پزشکی قانونی مراجعه کرده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۲۸ درصد کاهش یافته است.

 

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام یادآور شد: تعداد مراجعین حادثه کار در این مدت به مراکز پزشکی قانونی استان را ۵۸ نفر بوده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۲۸ درصد کاهش داشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: با آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی همچنین هشدارهای در خصوص تصادفات جاده‌ای باز می‌تواند در کاهش شدت جراحات رانندگی موثر باشد.

 

علیزاده‌مهاجر در پایان از مردم استان خواست ایمنی در کار و استفاده از وسایل ایمنی در حین کارجدی بگیرند که این مهم می‌تواند در اقتصاد جامعه به‌خصوص حفظ بنیان خانواده نقش بسزایی داشته باشند.

 

لازم به ذکر است در حال حاضر، شهرستان‌های سرابله، دره‌شهر، دهلران، ایوان و ایلام دارای مراکز پزشکی قانونی هستند.

فارس

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.