1

فرماندار ملکشاهی تکذیب کرد

  • کد خبر : 610
  • 27 مرداد 1398 - 14:39
فرماندار ملکشاهی تکذیب کرد

به گزارش حوادث ایلام;محمد تاسمه فرماندار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ما و در واکنش به صحبتهای مدیر بنیاد علوی در شهرستان ملکشاهی گفت:اینکه عنوان شده ۲۰۰ فقره وام اشتغالزایی پرداخت شده درست نبوده و تا امروز ۵۶ وام به مبلغ جمعا ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است. تاسمه ادامه داد:متاسفانه بنیاد علوی از زیرمجموعه […]

به گزارش حوادث ایلام;محمد تاسمه فرماندار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ما و در واکنش به صحبتهای مدیر بنیاد علوی در شهرستان ملکشاهی گفت:اینکه عنوان شده ۲۰۰ فقره وام اشتغالزایی پرداخت شده درست نبوده و تا امروز ۵۶ وام به مبلغ جمعا ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

تاسمه ادامه داد:متاسفانه بنیاد علوی از زیرمجموعه های بنیاد مستضعفان آنطور که باید در مسئله ی اشتغالزایی شهرستان مثبت عمل نکرده و آمارهایی که منتشر می شود با واقعیت متفاوت است.

محمد تاسمه متذکر شد:مدیر بنیاد علوی باید به افکار عمومی در مورد استخدامهای صورت گرفته در دفتر این بنیاد پاسخگو باشد.

فرماندار ملکشاهی افزود: مشکل اشتغال و زیرساخت در شهرستان ملکشاهی باید با همدلی و همراهی حل شود.ولی متاسفانه مدیر بنیاد علوی کمترین تعاملی با دولت در این مسیر ندارد.بنیاد مستضعفان ظرفیت بسیار بزرگی برای محرومیت زدایی دارد ولی تا کنون این ظرفیت آنطور که باید در شهرستان ملکشاهی مورد استفاده قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: طرح های زیادی( بالغ بر ۲۰۰ طرح) توسط کارگروه اشتغال به بنیاد علوی معرفی شده که متاسفانه پیگیری خاصی در مورد انها انجام نشده است و هر بار با بهانه ای از پرداخت انها جلوگیری می شود.بانک سینا هم شعبه خود را از ملکشاهی جمع کرده و یک باجه آن هم دو روز در هفته را در شهرستان مستقر کرده است.

متاسفانه آنطور که پیدا است تعامل لازم میان دولت و بنیاد علوی در شهرستان ملکشاهی برقرار نیست.عدم وجود تعامل و همکاری تنها به ضرر مردم بوده و فرصتی که ایجاد شده از دست می رود.

جا دارد هرچه سریعتر مشکلات موجود حل و فصل شده تا مردم بتوانند از این ظرفیت بیشترین بهره را ببرد.

سلام امینی نماینده حوزه شمالی استان در مجلس هم از عملکرد بنیاد علوی ابراز نارضایتی کرده و متذکر شد:متاسفانه آنطور که باید از ظرفیت بنیاد برای محرومیت زدایی در شهرستان ملکشاهی بهره ای گرفته نشده است.

 

انتهای پیا/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.