2

اجرای کارگاه آموزشی تخصصی ایمنی ترافیک در شرکت نفت دهلران

  • کد خبر : 531
  • 24 مرداد 1398 - 13:33
اجرای کارگاه آموزشی تخصصی ایمنی ترافیک در شرکت نفت دهلران

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام گفت: آموزش به عنوان مهمترین اهرم موثر در اصلاح رفتارهای غلط در رانندگی به عنوان یک الویت مهم و اساسی در برنامه های سال های اخیر پلیس راه استان قرار گرفته است. وی ادامه داد: به همین […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی حوادث ایلام گفت: آموزش به عنوان مهمترین اهرم موثر در اصلاح رفتارهای غلط در رانندگی به عنوان یک الویت مهم و اساسی در برنامه های سال های اخیر پلیس راه استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به همین جهت برنامه آموزشی مدونی برای گروههای مختلف از نونهالان تا بزرگسالان با توجه به نوع حرفه و میزان تاثیر در حوزه ترافیک به عنوان کاربر تدوین و به مرحله اجرا در آمده است.

 

این مقام انتظامی افزود: با توجه به حساسیت حوزه ایمنی در شرکت نفت و مسئولیت پذیری اجتماعی مسئولان این شرکت از کارشناسان پلیس راه استان ایلام برای آموزش تخصصی مقررات راهنمایی و رانندگی در راستای ارتقاء آگاهی کارکنان دعوت بعمل آمد.

همتی زاده خاطر نشان کرد: در این راستا کارگاه آموزشی تخصصی با حضور سرگرد “علی فتاحی” کارشناس حوزه ترافیک در مجموعه شرکت نفت برگزار شد.

 

وی گفت: پلیس راه استان ایلام برای ارائه آموزش های ترافیکی و ارتقاء فرهنگ رانندگی صحیح آمادگی ارائه هر گونه آموزش های تخصصی در حوزه ایمنی ترافیک را دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.