1

گلایه یک جوان مسافرکش از وضعیت بازار مسافربری در مرز مهران/لزوم ورود دادستان به این وضعیت

  • کد خبر : 505
  • 23 مرداد 1398 - 19:54
گلایه یک جوان مسافرکش از وضعیت بازار مسافربری در مرز مهران/لزوم ورود دادستان به این وضعیت

با سلام/این صدای جوانانی که جونشون را کف دستشون میزارن و واسه یک لقمه نون نزدیک هزار کیلومتر رانندگی میکنند که یک لقمه نان حلال به ست آورند و دستان خود را جلو کسی دراز نکنند یا مجبور نشوند که کار خلاف انجام بدهند.   لطفا پیام ما را به دادستان محترم استان ایلام  استاندار […]

با سلام/این صدای جوانانی که جونشون را کف دستشون میزارن و واسه یک لقمه نون نزدیک هزار کیلومتر رانندگی میکنند که یک لقمه نان حلال به ست آورند و دستان خود را جلو کسی دراز نکنند یا مجبور نشوند که کار خلاف انجام بدهند.

 

لطفا پیام ما را به دادستان محترم استان ایلام  استاندار محترم و فرماندار و شهردار رییس پلیس راهور ناجا این مشکل را اطلاع رسانی کنید.

 

تا کی نا حقی تا کی بی عدالتی خود خدا هم گفته هیچ وقت زیر بار نا حق نرید تقاضای ما جوانان از دادستان محترم و دیگر مسئولین مربوطه این که فکری به حال این اشفته بازار مرز مهران بکند.

 

متاسفانه مرز و گاراژ مسافر بری مهران شده محل در آمد های میلیونی برای یک عده خاص مسافرین و زوار عراقی که وارد کشور میشوند توسط تاکسی های زرد مرز مهران انتقال داده میشوند تا داخل گاراژ مهران که با آنها کرایه های میلیونی طی و قرار میشود از مسافر عراقی یک میلیون و دویست به بالا گرفته شود  و مسافرین را در  گاراژ با قیمت های بسیار پایین تحویل می دهند به مسافر بر های شخصی،

ایا این انصاف ایا این پولها خوردن داره اقای راننده تاکسی که کلا یازده کیلومتر مسافر میاری دو سوم کرایه را بر میداری و اون جوانی که قریب نهصد کیلومتر رانندگی میکنه و شب نخوابی میکنه و با کولر روشن تو این هوای گرم تا قم با جونش و مالش بازی میکنه یک چهارم کرایه را باید ببره والا به پیر به پیغمبر این انصاف نیست این نونی که میبرین سر سفره و میدین زن و بچهاتون حلال نیست.

 

جناب اقای دادستان محترم بنده به عنوان راننده خودروی شخصی که مجبور هستم بخاطر بیکاری و با داشتن مدارک دانشگاهی تو این خط کار کنم و با وجود اینکه کاملا اطلاع دارم که اتفاقی بیفته خون چهار سرنشین عراقی را حتی بیمه نمیده ولی بخاطر مجبوری و بخاطر مشکلات فراوان دارم این کار را میکنم نه فقط من بلکه بیش از پانصد نفر از جوانان این استان دارن این کار را میکنند نه فقط راننده ها بلکه مسافر های عراقی که ما در مسیر با آنها صحبت میکنیم اونا هم ناراضی هستند.

 

جناب اقای دادستان بخاطر رضای خدا به این قضیه ورود کنیند و سر و سامان بدهید به این وضعیت

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. صحبتهای این عزیز کاملا درسته یک عده از یکی از قبایل ایلام با زورگویی و قلدری مرز مهران رو دست گرفتن و هر بلایی میخوان سر مردم میارن هیچ یک از مسئولین هم رسیدگی نمیکنه یارو از مرز چند نفر سوار میکنه تا مهران با یک میلیونو پانصد اونجا میفروشه پانصد و یک میلیون تو ده دقیقه به جیب میزنه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.