2

انتقاد شدید امام جمعه دهلران از آمار صدا و سیمای کشور

  • کد خبر : 512
  • 23 مرداد 1398 - 20:49
انتقاد شدید امام جمعه دهلران از آمار صدا و سیمای کشور

به گزارش حوادث ایلام;  حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما با انتقاد شدید از صدا و سیمای کشور اظهار داشت: متاسفانه در این روزهای بسیار گرم دهلران٬ مسئولان صدا و سیمای کشوری با ندانم کاری خود باعث ابراز ناراحتی شدید مردم مرزدار و گرما دیده دهلران […]

به گزارش حوادث ایلام;  حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما با انتقاد شدید از صدا و سیمای کشور اظهار داشت: متاسفانه در این روزهای بسیار گرم دهلران٬ مسئولان صدا و سیمای کشوری با ندانم کاری خود باعث ابراز ناراحتی شدید مردم مرزدار و گرما دیده دهلران شده اند.

وی افزود: هواشناسی و صدا و سیمای استان ایلام دمای دیروز دهلران را ۵۰ درجه اعلام می کند ولی متاسفانه در صدا و سیمای کشور اعلام شده است که اهواز با دمای ۴۸ درجه گرم‌ترین شهر کشور است.

 

امام جمعه دهلران گفت: چگونه دهلران با دمای ۵۰ درجه که چندین شب است پشت سرهم گرم‌ترین شهر کشور معرفی می شود ولی به یکباره از قلم می افتد.

 

وی افزود: در کنار گرمای طاقت فرسای دهلران و تناقض آماری در صدا و سیمای مرکز، تعرفه های بالای برق هم باعث مشکلاتی برای مردم این دیار شده و زیبنده است تعرفه خاصی را برای گرم‌ترین شهرستان کشور در نظر بگیرند.

 

حجت الاسلام موسوی با انتقاد از ستاد بحران استان،بیان نمود: متاسفانه ستاد بحران استان در چند سال گذشته که دهلران به تناوب گرم‌ترین شهر کشور شده هیچ گونه مصوبه و پیگیری چه در سطح استان و چه در سطح کشور نداشته و همواره در این خصوص منفعل عمل کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب آقای سیدمحسن موسوی امام جمعه محترم شهرستان دهلران حرف دل مردم دهلران را بیان نموده خدا نگهدارش باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.