1

سرقت نافرجام هزار سکه بهار آزادی

  • کد خبر : 426
  • 18 مرداد 1398 - 14:46
سرقت نافرجام هزار سکه بهار آزادی

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، بیان داشت: ساعت ۱۷:۰۰روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۲۲ دربند با فعال شدن سامانه مها مغازه داری در جریان کمک خواستن مالک مغازه طلافروشی در یکی از مجتمع های تجاری دربند قرار گرفتند. وی عنوان کرد: بلافاصله نزدیک […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، بیان داشت: ساعت ۱۷:۰۰روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۲۲ دربند با فعال شدن سامانه مها مغازه داری در جریان کمک خواستن مالک مغازه طلافروشی در یکی از مجتمع های تجاری دربند قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: بلافاصله نزدیک ترین تیم گشت کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعلامی، اعزام شدند که بررسی های اولیه نشان از این داشت خانم جوانی پس از ورود به داخل مغازه طلافروشی واقع در یکی از مجتمع های تجاری دربند، با تهدید مالک مغازه با یک قبضه سلاح کمری، تقاضای هزار سکه تمام بهار آزادی از وی کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مغازه طلافروشی که مجهز به سیستم مها بود، توسط مالک مغازه فعال می شود و بدین ترتیب سرقت از مغازه با حضور به موقع ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند بدون فرجام باقی می ماند.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه اقرار کرد که نقشه سرقت از مغازه طلافروشی را با همکاری سایر همدستانش کشیده است.

کلانتر محله دربند افزود: تحقیقات پلیسی جهت شناسایی سایر همدستان وی ادامه دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.