3

خالکوبی مشهود مانع صدور گواهینامه است

  • کد خبر : 387
  • 16 مرداد 1398 - 21:38
خالکوبی مشهود مانع صدور گواهینامه است

به گزارش حوادث ایلام به نقل از خبرگزاری فارس; سرهنگ موسوی‌پناه رئیس دایره آموزش همگانی پلیس راهور فاتب با اعلام خبر فوق اظهار داشت: چنانچه فردی دارای خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف باشد، این امر مانع از صدور گواهینامه برای وی می‌شود.    رئیس دایره آموزش همگانی پلیس راهور فاتب تصریح کرد: چنانچه فردی خالکوبی‌های مشهود […]

به گزارش حوادث ایلام به نقل از خبرگزاری فارس; سرهنگ موسوی‌پناه رئیس دایره آموزش همگانی پلیس راهور فاتب با اعلام خبر فوق اظهار داشت: چنانچه فردی دارای خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف باشد، این امر مانع از صدور گواهینامه برای وی می‌شود.

 

 رئیس دایره آموزش همگانی پلیس راهور فاتب تصریح کرد: چنانچه فردی خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف مانند ودزنی بر تن داشته باشد، باید از نظر احتمال به برخی اختلالات روانی تاثیرگذار در رانندگی مورد بررسی و ارزیابی روانشناسان قرار می‌گیرد.

 

وی افزود: پس از بررسی و ارزیابی روانشناسان چنانچه فرد متقاضی صدور گواهینامه موفق به گذراندن صحیح ارزیابی‌ها و بررسی‌ها شود می‌تواند گواهینامه خود را با تایید روانشناسان دریافت کند.

 

موسوی‌پناه از خانواده‌ها خواست تا با نظارت بر رفتار نوجوانان و کشاندن آنان در آغوش گرم خانواده از ارتکاب آنان به چنین رفتارها و خودزنی‌هایی بر روی بدن خود فرزندان خود جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.