3

قتل ۲۹۲ نفر از ابتدای سال در آمریکا

  • کد خبر : 352
  • 15 مرداد 1398 - 14:29
قتل ۲۹۲ نفر از ابتدای سال در آمریکا

به گزارش حوادث ایلام; به نقل از خبرگزاری “اسپوتنیک”؛ با استناد به داده‌های سازمان Gun Violence Archive، در آمریکا طی ۲۱۶ روز سال جاری، ۲۹۲ قتل عام از جمله قتل های خانگی به ثبت رسیده است. طی این مدت بیش از ۱۳۰۰ نفر زخمی یا کشته شده‌اند. سازمان نامبرده غیرتجاری در واشنگتن مستقر است و […]

به گزارش حوادث ایلام; به نقل از خبرگزاری “اسپوتنیک”؛ با استناد به داده‌های سازمان Gun Violence Archive، در آمریکا طی ۲۱۶ روز سال جاری، ۲۹۲ قتل عام از جمله قتل های خانگی به ثبت رسیده است. طی این مدت بیش از ۱۳۰۰ نفر زخمی یا کشته شده‌اند.

سازمان نامبرده غیرتجاری در واشنگتن مستقر است و به ثبت کشتار جمعی می پردازد که بیش از ۴ نفر در این گونه حوادث کشته شده باشند.

فقط طی ۴۸ ساعت گذشته در دو ایالت آمریکا  دو کشتار جمعی رخ داده است. در شهر «الپاسو» تگزاس ۲۰ نفر به دست تیراندازان کشته شدند و ۲۶ نفر زخمی. در دیتون ایالت اوهایو ۹ نفر کشته و ۱۶ نفر مجروح شدند.این سومین کشتار جمعی در یک هفته بود.

به گزارش وبگاه Axios، در آمریکا، بالاترین سطح وجود اسلحه در دست مردم به ثبت رسیده است. در ازای هر ۱۰۰ نفر، ۱۲۰,۵ اسلحه به ثبت رسیده است که دو برابر شاخص یمن است که در ازای هر ۱۰۰ نفر ۵۲,۸ اسلحه به ثبت رسیده است.

چنین سطح بالای وجود اسلحه در دست مردم و گسترش شدید ملی‌گرایی سفید و روحیات ضدمهاجرتی دلایل اصلی قتل عام‌ها در آمریکا اعلام شده است.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.