4

دستگیری سوداگر مرگ در آبدانان با ۱۰۰۰ بسته آماده توزیع

  • کد خبر : 342
  • 15 مرداد 1398 - 11:18
دستگیری سوداگر مرگ در آبدانان با ۱۰۰۰ بسته آماده توزیع

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ” محمد سلیمی زاد” در گفت و گو با خبرنگار ما  دربیان جزئیات این خبر گفت: به منظور مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و کاهش وقوع جرائم در سطح شهرستان ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط مأموران بخش انتظامی مورموری و پلیس مواد مخدر شهرستان  در  این بخش  به […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ” محمد سلیمی زاد” در گفت و گو با خبرنگار ما  دربیان جزئیات این خبر گفت: به منظور مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و کاهش وقوع جرائم در سطح شهرستان ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط مأموران بخش انتظامی مورموری و پلیس مواد مخدر شهرستان  در  این بخش  به مرحله اجرا در آمد.

 

وی افزود: مأموران بخش انتظامی مورموری و پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای این طرح عملیاتی  یک فروشنده حرفه ای وسابقه دار مواد مخدر، را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی بیان داشت: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از منزل متهم ، مقدار ۸۲ گرم موادمخدرصنعتی  ازنوع شیشه وهروئین ،درقالب حدوداً  ۱۰۰۰ بسته آماده توزیع ، کشف شد.

 

فرمانده انتظامی آبدانان  ضمن اشاره به تشکیل پرونده قضائی و معرفی متهم به دادسرا خاطرنشان کرد: طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ و  فروشندگان مواد مخدر  در دستور کار پلیس بوده و با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.