2

استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ملکشاهی

  • کد خبر : 338
  • 15 مرداد 1398 - 10:10
استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ملکشاهی

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “بهزاد ولیان”اظهار داشت: با هدف ارتقاء کمی و کیفی نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان جامعه ، طرح های متعدد شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان ملکشاهی قرار دارد که به صورت مستمر اجرا می شوند.   وی افزود: در […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “بهزاد ولیان”اظهار داشت: با هدف ارتقاء کمی و کیفی نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان جامعه ، طرح های متعدد شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان ملکشاهی قرار دارد که به صورت مستمر اجرا می شوند.

 

وی افزود: در این طرح تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی که در شهرستان ایلام سرقت شده بودند کشف  و جهت سیر مراحل قانونی و تحویل به مالک به پارکینگ منتقل شدند.

 

سرهنگ ولیان در ادامه بیان داشت : در اجرای این طرح تعداد ۳ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

 

وی افزود :در اجرای این طرح مقدار ۵ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: افزایش ضریب امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها و آحاد مردم است و با مشارکت همگان، دستاوردهای پلیس خدمتگزار پایدار خواهد ماند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.