2

تلف شدن ۲۳ راس گوسفند بر اثر تصادف در مهران

  • کد خبر : 245
  • 30 تیر 1398 - 19:18
تلف شدن ۲۳ راس گوسفند بر اثر تصادف در مهران

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “قدرت اله شهباز بیگی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر،  برخورد یکدستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با گله احشام در جاده مهران- دهلران واقع در  روستای چالاب، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی به همراه کارشناس پلیس راه به محل اعزام شدند.   […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “قدرت اله شهباز بیگی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر،  برخورد یکدستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با گله احشام در جاده مهران- دهلران واقع در  روستای چالاب، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی به همراه کارشناس پلیس راه به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: در بررسی های اولیه  مشخص شد، یک دستگاه سواری  پژو ۴۰۵  که از دهلران به مهران در حال حرکت بوده با گله احشام  کنار جاده برخورد کرده است ؛ بر اثر این تصادف ۱۰ راس گوسفند تلف و ۱۳ راس دیگر به شدت آسیب دیدند.

 

شهباز بیگی با بیان این که کارشناس پلیس راه علت اصلی حادثه را عدم توانایی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی سرعت عنوان کرده است، گفت: با توجه به کم عرض بودن محورهای مواصلاتی، می طلبد که رانندگان سرعت مطمئنه را در دستور کار قرار دهند و صاحبان احشام نیز گله های خود را در مسیر های پر خطر حرکت ندهند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.