0

سهم ۳۵ درصدی عابران پیاده در تلفات سوانح رانندگی شهری استان ایلام

  • کد خبر : 168
  • 20 تیر 1398 - 15:41
سهم ۳۵ درصدی عابران پیاده در تلفات سوانح رانندگی شهری استان ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ  “ابوالفضل کوهزادی” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:موتورسیکلت ها و عابران پیاده به عنوان دو دسته از کاربران ترافیکی که بیشترین سهم در تصادفات درون شهری را به خود اختصاص داده اند.   وی افزود: ۶۵ درصد از مجموع تصادفات درون شهری سه ماه نخست امسال در […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ  “ابوالفضل کوهزادی” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:موتورسیکلت ها و عابران پیاده به عنوان دو دسته از کاربران ترافیکی که بیشترین سهم در تصادفات درون شهری را به خود اختصاص داده اند.

 

وی افزود: ۶۵ درصد از مجموع تصادفات درون شهری سه ماه نخست امسال در استان ایلام  مربوط به عابران پیاده و موتورسیکلت سواران است.

 

کوهزادی نداشتن توجه کافی به جلو، رعایت نکردن فاصله طولی و رعایت نکردن حق تقدم مهمترین و بیشترین علت وقوع تصادفات این دسته از کاربران ترافیک به شمار می رود.

 

رئیس پلیس راه استان در پایان با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی عموم کاربران ترافیک به برنامه های پیشگیرانه پلیس راهور نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا، آموزش اقشار مختلف به طور ویژه در دستور کار قراردارد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.