1

کشف گیاهان دارویی قاچاق در شهرستان دهلران

  • کد خبر : 110
  • 13 تیر 1398 - 13:21
کشف گیاهان دارویی قاچاق در شهرستان دهلران

به گزارش حوادث ایلام; رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز شهرستان دهلران گفت: تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)در شهرستان دهلران ۶۰۰ کیلوگرم گیاهان دارویی کمیاب که بصورت قاچاق در حال خروج از استان بود در دشتعباس کشف و توقیف گردید. ولیزاده افزود: در این خصوص پرونده‌ای در شعبه ویژه رسیدگی به […]

به گزارش حوادث ایلام; رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز شهرستان دهلران گفت: تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)در شهرستان دهلران ۶۰۰ کیلوگرم گیاهان دارویی کمیاب که بصورت قاچاق در حال خروج از استان بود در دشتعباس کشف و توقیف گردید.

ولیزاده افزود: در این خصوص پرونده‌ای در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی دهلران تشکیل گردید و متهمین پرونده احضار شد که پس از مراحل رسیدگی قضایی، حکم به محکومیت متهمان این پرونده به پرداخت مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال جزای نقدی و ضبط گیاهان دارویی به نفع دولت صادر شد.

این مقام قضایی افزود: تعزیرات حکومتی در شهرستان دهلران با افرادی که منابع طبیعی را تخریب کنند یا اینکه اقدام به قاچاق گیاهان دارویی کمیاب نمایند به شدت برخورد قضایی و قاطع انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.