0

حرکت نکردن بین خطوط از عوامل اصلی ایجاد اختلال در عبور و مرور

  • کد خبر : 116
  • 13 تیر 1398 - 18:59
حرکت نکردن بین خطوط از عوامل اصلی ایجاد اختلال در عبور و مرور

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “ابوالفضل کوهزادی “در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: برخی رانندگان به دلایلی مانند ترافیک سنگین و عجله کردن به‌طور مداوم از مسیر خود منحرف شده و علاوه بر این که برای دیگر رانندگان ایجاد مزاحمت می‌کنند، در تشدید ترافیک و برهم زدن نظم عمومی نیز گام برمی‌دارند.   […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “ابوالفضل کوهزادی “در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: برخی رانندگان به دلایلی مانند ترافیک سنگین و عجله کردن به‌طور مداوم از مسیر خود منحرف شده و علاوه بر این که برای دیگر رانندگان ایجاد مزاحمت می‌کنند، در تشدید ترافیک و برهم زدن نظم عمومی نیز گام برمی‌دارند.

 

وی افزود: این‌گونه افراد تصور می‌کنند با مسدود کردن مسیر حرکت دیگران، انسان‌های زرنگ و باذکاوتی محسوب می‌شوند.

 

این مقام مسول، خاطرنشان کرد: همانگونه در قانون آمده است ،رانندگان همیشه باید بین خطوط سفید حرکت کنند حتی اگرمسیر پیش رو دارای ترافیک سنگین و سمت دیگر آن عاری از خودرو باشد.

 

کوهزادی با بیان اینکه رانندگی نکردن بین خطوط یک اقدام خطرناک ، ضد قوانین رانندگی و ناقض حقوق شهروندی محسوب می شود، ادامه داد:توجه به این مساله ،هم درخیابان های ۲طرفه و هم درخیابان های یک طرفه ضروری است ،چراکه رعایت نکردن این اصل ،موجب اختلال درحرکت رانندگان و زمینه ساز بروز حوادث ترافیکی است.

 

رئیس پلیس راهور استان در پایان از رانندگان خواست : برای حفظ نظم و انضباط بخشی به ترافیک  همواره بین خطوط حرکت کنند و درصورت نیاز به تغییر خط ،با بکاربردن چراغ راهنما دیگر رانندگان را از تصمیم خود مطلع کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.