3

کشف ۷۰ راس دام سرقتی در دره شهر

  • کد خبر : 59
  • 11 تیر 1398 - 17:23
کشف ۷۰ راس دام سرقتی  در دره شهر

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ علی جمالوندی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت و در راستای برخورد با سارقان و ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود : با اقدامات خاص پلیسی و کار اطلاعاتی و استفاده از […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ علی جمالوندی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت و در راستای برخورد با سارقان و ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود : با اقدامات خاص پلیسی و کار اطلاعاتی و استفاده از سرنخ های موجود ،متهم شناسائی و با هماهنگی دستگاه قضائی ،طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ جمالوندی با بیان اینکه ، متهم پس از بازجوئی های اولیه به سرقت ۷۰ رأس احشام در شهرستان فیروز کوه اعتراف کرد، گفت: متهم با نیابت قضایی صادره از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فیروز کو ه شرق تهران و تشکیل پرونده قضائی ، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و از آنجا روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از شهروندان خواست : به منظور همکاری با پلیس و مشارکت در برقراری نظم و امنیت،با رعایت نکات ایمنی و هشدار های پلیسی زمینه بروز وقوع سرقت را کاهش و هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت سارقان را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=59

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.