4

۷۰ درصد شهر مهران بعد از اربعین نظافت شده است

  • کد خبر : 13097
  • 09 مهر 1401 - 18:38
۷۰ درصد شهر مهران بعد از اربعین نظافت شده است

به گزارش حادثه ایلام;محمد نادعلی پور شهردار مهران بیان این که ۶۰ درصد کل زائران مرز مهران را جهت تردد انتخاب کرده اند گفت: نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق عمده ترین دلیل انتخاب مرز مهران به عنوان اولین و اصلی ترین مرز زمینی کشور به عتبات عالیات از سوی زائران […]

به گزارش حادثه ایلام;محمد نادعلی پور شهردار مهران بیان این که ۶۰ درصد کل زائران مرز مهران را جهت تردد انتخاب کرده اند گفت: نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق عمده ترین دلیل انتخاب مرز مهران به عنوان اولین و اصلی ترین مرز زمینی کشور به عتبات عالیات از سوی زائران است.

وی با اشاره به این که شهرداری های معین پس از اربعین به استان های خود برگشتند افزود: محوطه پایانه مرزی توسط خود مسئولان پایانه و از پاسگاه بهرام آباد تا میدان اربعین نیز به همراه برخی دستگاه های شهرستان مشارکت در پاکسازی دارند.

شهردار مهران با اشاره به حجم بالای زباله و پسماند گفت: شهرداری مهران توان پاکسازی همه نقاط را از نظر تجهیزات و نیرو نداشت.

وی با بیان این که ۷۰ درصد از پاکسازی داخل شهر مهران، پل زائر، پارکینگ های اربعین و برکت انجام شده اند گفت: جلساتی در فرمانداری مهران تشکیل و مقرر شد ادارات و دستگاه های دیگر برای نظافت مهران با شهرداری همکاری کنند‌.

نادعلی گفت: نظافت کوچه ها، خیابان های فرعی و کم تردد و همچنین پاکسازی و شست و شوی جداول و کانال های هدایت آب در حال انجام است.

نادعلی تصریح کرد: زباله و پسماندها جمع آوری و حمل شده اما هنوز نظافت این نقاط به طور کامل صورت نگرفته است ولی در داخل شهر مهران بلوارها، معابر، خیابان های اصلی و درب مدارس تمیزکاری و شست و شو شده اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=13097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.