1

نیاز خرید ۱۳ دستگاه اتوبوس جدید برای شهر ایلام

  • کد خبر : 13010
  • 07 مهر 1401 - 18:59
نیاز خرید ۱۳ دستگاه اتوبوس جدید برای شهر ایلام

به گزارش حادثه ایلام;عباسی رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری استان ایلام از راه اندازی و فعالیت خودروهای ون خبر داد و گفت: این موضوع در اولین نشست شورای ترافیک ایلام مطرح و پیگیری خواهد شد. وی با بیان این که شهر ایلام دارای ۱۳ اتوبوس نیازمند تعمیر و بازسازی است افزود: زمینه خرید ۱۳ […]

به گزارش حادثه ایلام;عباسی رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری استان ایلام از راه اندازی و فعالیت خودروهای ون خبر داد و گفت: این موضوع در اولین نشست شورای ترافیک ایلام مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با بیان این که شهر ایلام دارای ۱۳ اتوبوس نیازمند تعمیر و بازسازی است افزود: زمینه خرید ۱۳ دستگاه اتوبوس درون شهری جدید برای شهر ایلام اخذ شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری استان ایلام بیان کرد: هر چند عمر مفید ناوگان شهری ۱۵ سال است اما بیشتر اتوبوس های فعال ایلام با وجود فرسودگی همچنان در حال فعالیت هستند و سال گذشته ۳۰ دستگاه از این ناوگان برای ادامه فعالیت تعمیر اساسی شدند.

عباسی با اشاره به این که ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید ۱۳ دستگاه اتوبوس جدید مورد نیاز است بیان کرد: شهرداری ایلام توان تامین همه این مبلغ را ندارد که در حال رایزنی با استانداری برای تامین این اعتبار هستیم.

وی ادامه داد: این ۱۳ دستگاه اتوبوس جدید در صورت تامین اعتبار و کمک از سوی استانداری بلافاصله خریداری و وارد چرخه فعالیت در شهر ایلام می شود.

عباسی گفت: در رایزنی ها مقرر شده که ۲۰ درصد از کل هزینه خرید اتوبوس ها توسط ایلام و ۸۰ درصد دیگر آن از سوی اتحادیه اتوبوس رانی و سازمان همیاری شهرداری ها تامین شود.

وی در پایان گفت: شهر ایلام دارای ۲۹ اتوبوس بخش خصوصی و ۱۷ دستگاه ملکی شهرداری است که در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند و ۱۳ دستگاه نیز نیاز تعمیر و بازسازی دارند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=13010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.